Еко-маркування

Додатково до звичайного маркування законодавство ЄС передбачає еко-маркування, що здійснюється на добровільній основі.

Екологічне маркування ЄС або «квітковий логотип» – офіційна позначка Європейського Союзу для товарів з певного асортименту продукції, які найменше впливають на довкілля. Його застосовують, щоб пропагувати, а також допомогти споживачам ідентифікувати продукти, які роблять значний внесок у розв’язання ключових екологічних проблем.

Участь у цій схемі добровільна. Це означає, що такі товари можна продавати на ринку ЄС і без квіткового логотипу. Регулятивних вимог, які б зобов’язували застосовувати екологічне маркування, немає.

Еко-маркування регулюється:

Існують окремі критерії щодо еко-маркування, наприклад:

Виробники/імпортери, які бажають наносити на свою продукцію еко-маркування, повинні пройти процедуру оцінки відповідності щодо дотримання відповідних критеріїв. Оцінка здійснюється компетентним органом країни ЄС, на ринку якої розміщується товар. Процедура включає перевірку документів та, у разі необхідності, верифікаційний візит (з метою перевірки).

Інформація щодо необхідності еко-маркуванння ЄС для окремих товарів доступна за посиланням.

Інформація щодо процедури еко-маркування ЄС доступна за посиланням

Перелік та контакти компетентних органів доступний за посиланням

 

Поширити