Вимоги до маркування

Косметичні товари на ринку ЄС можна продавати тільки за умови, що на косметичному контейнері та пакуванні міститься наступна інформація, виконана незмивним, розбірливим і добре видимим шрифтом:

  1. Ім'я та адреса відповідальної особи. Для імпортованих косметичних засобів має бути зазначена країна походження.
  2. Номінальний вміст в момент пакування, виражений за вагою або об'ємом
  3. Мінімальна дата придатності, зазначена після символу, вказаного в пункті 3 Додатку VII, або фрази “Best used before the end of" ("Найкраще використати до”). Ця вимога не є обов’язковою для продуктів з мінімальним терміном придатності понад 30 місяців, для яких має бути позначений період після відкриття, протягом якого продукт можна використовувати без ризику для споживача. Цю інформацію слід позначити символом, поданим у пункті 2 Додатку VІІ, який передує зазначенню періоду.
  4. Особливі застороги при використанні
  5. Номер партії виробництва або довідкова інформація для ідентифікації товару. Якщо розмір продуктів замалий, цю інформацію можна розмістити тільки на вторинній упаковці
  6. Призначення продукту.
  7. Перелік інгредієнтів, який може бути зазначений на упаковці із заголовком "Інгредієнти". З цією метою Єврокомісія прийняла Міжнародну номенклатуру косметичних інгредієнтів (International Nomenclature for Cosmetic Ingredients) своїм Рішенням № 96/335/EC.

Якщо на упаковці неможливо розмістити необхідну інформацію з пунктів 4 та 7 через розмір або форму, її можна викласти на листівці, етикетці, стрічці або картці, що додається або прикріплюється до продукту. В такому випадку для посилання на інформацію використовується скорочення або символ, вказаний в пункті 1 Додатку VII.

Поширити